成人 18,禁!

Once again, thanks Hacker Comex! =]

唔講長,琴晚太興奮,訓得兩個多鐘,今日番 8:45am 之後又開莊會,好攰!

今日十一點半番到屋企,喺樓下有個七八歲嘅仔踩兩輪單車…

明顯佢係唔識踩,但係踩得超快,不過左搖右擺…

條路得兩個半人咁闊,真係擔心佢會撞埋我度。

好在佢冇,擦身而過之際佢講咗聲對唔住。

過咗冇幾耐,後面傳出一陣金屬摩擦聲:佢仆低咗。

我停咗落嚟,想行番轉頭去扶佢,佢反而超快起番身,一貶眼已經坐番上架單車度。

好欣賞佢咁細個就咁有勇氣,會夠膽同陌生人講對唔住;遇到挫敗冇放棄冇猶疑,繼續嘗試。

I can accept failure, but I can never accept not trying.

仲有,佢踩過我身邊嗰時,我留意到佢眼神,係望住前面,非常堅定,佢知道自己有個目標,而佢都知道自己可以。

我敢講將來佢必定有一番作為!(睇人我強項 XD)

反而,就係佢罔顧咗人地嘅安全,淨係企喺自己角度惗嘢,唔理前因後果,真係唔要得。

但係,畢竟佢仲係小朋友…

不過,呢個世界有 d 人就算過晒 18 歲,都係如此不幸…

成人,大概應該視乎心智,而 18 云云,一笑置之啦。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *