今日超憤怒,不得不用口語黎打 xanga 鬧吓人!
大家注意請不要對號入座!
念在話晒我地識咗成十幾年,我不斷說服自己你已經長大了,改過了。
但係你再一次令我失望!
你次次都喺 xanga 打你同你女朋友幾恩愛,影晒手仔相咁!又話咩「3個月的快樂」、「4個月的快樂」,到頭黎原來只不過係安撫人心、用「肺」講出黎嘅話!
你一對佢熱度退減就唔理人,搞到人地傷心欲絕!
佢對你點?大家心照啦!乜都就晒你不但只,仲成日煮飯比你食,夜媽媽等埋你一齊食飯,你仲想點呀?
我好憎你個面具!如果係真愛,試問你又點會唔關心佢、唔讓步、唔遷就吓佢?
講比你聽都晒氣,不過我都係要講:
女人唔係你嘅玩物!人地都有情感,會痛心嫁!
你聽就聽,唔聽就算,我當我有眼不識泰山,唔識同你攀交!