今日預咗要打一大篇 entry 喇!

先講講我成績。24分,A 咗 CIT,其他有機會 A 嗰 d 都 A 唔到,好似中文(卷五 L2,其他 5都無用…)同 普通話(預咗死 Listening,個 Hall 太大回音喇,C咗!知識就 B ,口試同譯寫 A 都無用…)同 Bio(到而家都係唔係好明點解 B 咗…)。總之就…唉!

最搞笑係 RS lor!乙部四份三連學都未學,加上讀都無讀過竟然攞到 D!主真係與我同在!

半班 5B 走晒!一係去外國,一係去恆商(wengo 同 鋒哥),一係去其他學校。而我收到成績單就走,去報莊啟程。掂咗!Yo!

鋒哥有一句寫得幾好!以下係嗰位中文 5 所寫嘅嘢,正好亦係我嘅心聲…

「各位高記既朋友,再見了!雖然天長地久有時盡,不過友誼係永遠既!你地永遠係我既朋友!高主教書院永遠係我既母校!11年(我就 12 年 ^^),高主教書院佔據左我人生既大部分時間...」

 

Last Moment…Moment Forever

一世都會記住…高記嘅鐘

P1020520.JPG

 

再見了,5B兄弟們!請偶爾想一想我,而你們每一個的笑靨,永遠常駐我心裡。「天荒地老」,此志不變。

志何者?難者之志也。夫大浪濤盡,得一不死,斯志一者存乎?曰:百之也,千之也!

發完癲喇!下面 Tag 下 d 較頹嘅人…

Ger:今朝幾廿人 send SMS 比你咒你得 29 分,點知真係「眾志成城」…佢地唔係有心,只不過玩下啫,點知真係咁邪…唔緊要啦!至多 A Level 咒你 6A 喇!xD

B 聰:點解潮流興 29 分?不過唔緊要啦!你都揾到間好學校,A Level 努力,要做狀元!

波芬:你 Toefl 108 / 120、IELTS 8 / 9 咁勁,點會無用呀?其實你都考得幾好丫,Eng 仲 Straight A …

瑋叔:你可能發夢都估唔到攞呢個分數,但係你要冷靜 D,入唔到 SFC 唔緊要,但係揀科唔係出氣袋,會死人!毋忘,你身邊有好多人 support 你!你會考可能無你想像中咁好,但係其實仲有 A Level 比你番身!人生係長跑,跌低咗,只要你肯企番起身,忍淚勇往直前,第一個衝線嘅講唔定係你!

Vivian:當初選擇咗,就算結果幾唔理想,都唔好後悔,而係諗辦法去補救,因為過去已成過去,未來卻掌握在我們手中!「蝕唔緊要,最緊要係賺番黎。」呢個係我喺捉棋學番黎嘅黃金人生道理,唔知你認同唔認同呢?^^ 唯盼 A Level 一齊進步啦!

Hope 妹:你入 SFC 入唔到,我都好為你難過。其實以你咁嘅成績,應該好穩下噃,點解會咁?你試下求番原校啦!如果唔得,我祝你喺聯招揾到間你中意嘅學校啦!我好歡迎你打黎同我研究研究書本!(only if 你修 bio)^_^

Timothy:呢到唔用你花名,係因為我對你嘅處境深表同情。原來你唔知升讀中六最低要求係中英最少 Level 2(其實我當初都唔知,所以無話到比你聽 v_v)。而家你又無得 repeat,揾住鄧鏡波先都情有可原(actually 佢唔可以收你…)。以你咁嘅程度,有乜可能你中文會得 Level 1?以一個 Maths A 咗嘅優才生黎講,如果係因為考評局 mistake 搞到淪落到咁,我覺得你不如自修好過!上訴係必要,但係個學位就… 至多我同你一齊溫 bio 喇!你令到我個心而家好似比嘢紮住咁,好痛!

今日 Tag 住咁多先啦!聽日繼續打電話比 frd!xD

講番 d 開心嘅嘢!

今日打破晒紀錄!十分鐘內撞到八個人!無花無假!嗰時五點幾,喺屋企樓下去 MTR 途中。

喺街行行下,見到我一世人見過最核突嘅嘢!有個可憐嘅阿伯,可能因為失禁,喺街上著住褲進行爆石工程,佢仲要當無事繼續行!omg

2 thoughts on “”

  1. 嘩!歡迎高記 SU 副主席大駕光臨!

    其實都無乜點解,種種o既巧合…仲有就係我留低會有 D o野好煩,我想專心考 a level!^_^

    不過呢,我地高記仔有句…

    “Once a Raimondian, always a Raimondian.”

    I am no exception.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *